Niet tot ziens, maar tot gauw! - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Tim en Lara - WaarBenJij.nu Niet tot ziens, maar tot gauw! - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Tim en Lara - WaarBenJij.nu

Niet tot ziens, maar tot gauw!

Door: Lara

Blijf op de hoogte en volg Tim en Lara

23 April 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Hoi allemaal,

We zijn veilig aangekomen in Abu Dhabi, waar we nu wachten op ons vliegtuig naar Melbourne! Tot nu toe valt het vliegen nog wel mee, we hebben allebei een film gezien en ik (Tim uiteraard niet) heb nog wat gelezen. Het eten is ook nog eens heerlijk, lamskofta in dadelsaus met gekruide spinazie, mmmm! Abu Dhabi is al een avontuur op zich met alle mannen in gewaad en gesluierde vrouwen. Het is hier al half 10 's avonds maar nog steeds 30 graden, daar kwamen we achter toen we via een trap het vliegtuig uit konden. Je zou bijna denken dat we de verkeerde vakantiebestemming hebben gekozen!

Groetjes van Lara en uiteraard ook van Tim!